Pokud máte podezření na protiprávní jednání, ke kterému dochází ve společnosti TSS, spol. s r. o., máte možnost jej oznámit, vyjádřit své obavy a stížnosti, včetně těch, které se týkají lidských práv.
Tento postup má identifikovat, zaznamenávat, vyhodnocovat a poskytovat včasné odpovědi a řešení v úzkém dialogu s potenciálně dotčenými subjekty a společností TSS, spol. s r.o. Cílem je předcházet, zmírňovat nebo napravovat stávající a potenciální konflikty související se společností TSS, spol. s r.o.
Respekt k zaměstnancům, zákazníkům, obchodním partnerům, orgánům veřejné správy a místním komunitám a dalším zástupcům občanské společnosti umožňuje úspěšnou spolupráci při zachování důvěry a transparentnosti.
Společnost TSS se zavazuje, že zabrání jakékoli možnosti odvety vůči stěžovateli.
- identifikovat stížnosti zúčastněných stran prostřednictvím jednoduchého a přístupného postupu; - vytvořit postup pro zaznamenávání, vyhodnocování a reakci na stížnosti, které obdrží kterákoli zúčastněná strana; - zajistit jasný a transparentní postup pro všechny zúčastněné strany; - zajistit rychlou reakci; - zajistit existenci různých, snadno dostupných kanálů pro přijímání a sdělování stížností.
Krok 1. Přijímání a evidence stížností - Přijímání, registrace, analýza a první klasifikace; - upozornění dotčených stran.
Krok 2. Přezkoumání a prošetření stížností - Dialog se stranami, které podávají stížnost nebo reklamaci; - analýza se všemi zúčastněnými stranami; - přijetí vstupních informací.
Krok 3. Vypracování možností řešení, příprava odpovědi a uzavření - Vytvoření řešení pro stranu podávající stížnost, např. prostřednictvím dohody o narovnání; - implementace/realizace řešení.
Krok 4. Monitorování, podávání zpráv a vyhodnocování mechanismu řešení stížností - Sledování ujednání; - informování stěžovatele o stavu jeho provádění; - vyhodnocování mechanismu řešení stížností na základě ukazatelů řízení.
Krok 1. Potvrzení přijetí stížnosti a její zaevidování - 3 pracovní dny; Krok 2. Oznámení o přípustnosti nebo nepřípustnosti - 15 pracovních dnů; Krok 3. Oznámení o vyřešení a odpovědi - 15 pracovních dnů.
Příslušné žádosti jsou spravovány a předávány do TSS, spol. s r.o. k analýze přípustnosti a dalšímu řízení.
prostřednictvím e-mailu na adresu: fischerova@tsssro.cz telefonicky na čísle +420 495 540 339 Písemně na adresu: Za tratí 496, CZ 503 46 Třebechovice pod Orebem.
V Třebechovicích pod Orebem 1.1.2022
Karolína Charousková Třešková Ředitelka